Du är FALSK!

Kolla på dej själv, lyssna på vad du egentligen säger!
Du har tappat så många kompisar, efter vad du har sagt.
Du försökte knuffa undan mej såfort jag kom, du ville förstöra mitt liv.
Men när du ville ha pengar, eller saker av mej så dög jag.
Men har alltid sagt nej när du har frågat
för du är inte värld det.
Ingen står på din sida längre, förutom en bitch!
Trodde du var en annan person, men när du väl inte är med
"vissa" personer, så är du världens snällaste.
Men jag faller inte för det längre.
Haha sitter och skrattar åt dej nu, alla är imot dej.
Det är du väld, för du har inte precis gjort något åt oss.
Du var falsk från första början.
- du vet vem du är -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0